Zo gaan we te werk:

1|   Nummer je foto’s, wijzig de bestandsnaam van de foto's in 'foto 1, foto 2', enz.   Is het maar 1 foto, noem die dan ook 'foto 1'.   Zijn het foto’s die je per post verstuurt, schrijf dan met potlood het nummer op de achterkant van de foto.

2 |  Kies welke bewerking(en) je per foto wilt bestellen.  Je kunt uiteraard meerdere bewerkingen bij één foto laten uitvoeren, bijvoorbeeld eerst twee personen samenvoegen en er daarna een digitaal aquarel van laten maken. Zo kun je bij het bestellen van elke bewerking aangeven voor welke foto(s) dit geldt. 

3 |  Je rondt de bestelling helemaal af. Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail waarop je  kunt antwoorden met als bijlage de foto(s) die je bewerkt wilt hebben. Per e-mail werkt dit tot ongeveer 10MB. Is het totaalbestand groter, dan kun je ervoor kiezen de foto’s in meerdere e-mails te versturen of gebruik hiervoor  'WeTransfer’, zie de handleiding in het menu. Het is ook mogelijk de originele foto(s) per post te sturen, vermeld dan wel altijd het ordernummer van de bevestiging.  De foto(s) krijg je retour per post.

4 |   Na ontvangst (en beoordeling) van jouw foto's ontvang je de bestelde bewerkingen in een 'preview' met een watermerk en een factuur met daarin een betaalverzoek. Ben je tevreden, dan betaal je de factuur en ontvang je de bestelde bewerkingen zonder watermerk.  

5 |   Binnen enkele dagen ontvang je jouw digitaal bewerkte foto’s per e-mail of via WeTransfer. Het hele proces duurt gemiddeld 3 werkdagen. Bij échte spoed kan het sneller maar houd dan rekening met extra kosten. 

Bij zeer complexe aanpassingen zullen er extra kosten ontstaan. Je krijgt hiervoor dan vóóraf een prijsopgave. Het tarief voor bewerking is € 10,00 per kwartier. Ik heb zelden meer dan een half uur extra werk, meestal kan het zelfs binnen een kwartier. De kwaliteit van de aangeleverde foto heeft uiteraard invloed op het resultaat.  Twijfel je, stuur dan de foto vooraf ter beoordeling om teleurstelling te voorkomen.


Tevredenheidscode


FotoKunstig.nl streeft naar 100% tevreden klanten. Het resultaat moet altijd minimaal zijn wat je ervan verwacht had, liever nog beter dan dat. Daar moeten we wel beiden aan werken, dat wil zeggen dat ik uiteraard mijn uiterste best moeten doen maar dat betekent ook dat ik van jou verwacht dat je goed aangeeft wat je wensen zijn als dit ook maar enigszins afwijkt. Kun je jouw wensen niet kwijt in het opmerkingen veld (bij elk product bij bestelling), stuur mij dan een e-mail met je wensen (vermeld dit dan in het opmerkingen veld) of bel me zodat we het kunnen bespreken. Mochten er aan jouw wensen extra kosten verbonden zijn, dan hoor je dit altijd vooraf. 

Samen komen we er altijd uit!


Privacy

Je foto's zijn bij FotoKunstig in veilige handen, de foto's worden intern opgeslagen en bewerkt (niet via bijvoorbeeld clouddiensten of externe bedrijven). De foto's zullen nooit aan derden worden getoond noch intern of extern worden gebruikt voor bijvoorbeeld marketing doeleinden zonder jouw uitdrukkelijke toestemming. Ook data zoals adresgegevens worden nooit aan derden uit handen gegeven.


Intellectueel Eigendom

Let op: je draagt zelf de verantwoordelijkheid van de rechtmatigheid (Intellectueel Eigendom) van de door jou aangeleverde foto. Dat wil zeggen dat wij ervan uitgaan dat de foto rechtenvrij is of dat je toestemming hebt om deze foto te gebruiken. Het Intellectueel Eigendom van de door FotoKunstig bewerkte fotobestanden wordt aan jou overgedragen.


Zie hieronder de WeTransfer handleiding.

 

We Transfer Handleiding
PDF – 1.4 MB 75 downloads